1. Kezdőlap
  2. Panaszkezelés

Panaszkezelés

A problémák széleskörű ismerete, a helyben megoldott panaszok és az Ön visszajelzései elősegítik a szolgáltatási szint emelkedését, ügyfeleinkkel kialakított kapcsolatunk fejlődését. Ezért azon igyekszünk, hogy az esetleges panaszokat összegyűjtsük, a problémák valós okainak elhárítására koncentráljunk és megakadályozzuk ismételt előfordulásukat.

Ha bármilyen észrevétele vagy panasza lenne, azt kérjük a Mohácsi Takarék Bank Zrt. Panaszkezelési szabályzatában meghatározott bármely úton (szóban vagy írásban) tudassa velünk. A hét minden napján, a nap 24 órájában a 06/21/24-24-504 telefonszámon is rendelkezésére állunk.

 

Az írásbeli pénzügyi fogyasztóvédelmi panasz benyújtásához szükséges formanyomtatványokat megtalálja a Felügyelet honlapján az alábbi elérhetőségen:

https://www.mnb.hu/fogyasztovedelem/panaszom-van/formanyomtatvanyok

 

Csatolt dokumentumok: