Panaszkezelés

A problémák széleskörű ismerete, a helyben megoldott panaszok és az Ön visszajelzései elősegítik a szolgáltatási szint emelkedését, ügyfeleinkkel kialakított kapcsolatunk fejlődését. Ezért azon igyekszünk, hogy az esetleges panaszokat összegyűjtsük, a problémák valós okainak elhárítására koncentráljunk és megakadályozzuk ismételt elofordulásukat.

Ha bármilyen észrevétele vagy panasza lenne, azt kérjük a Mohácsi Takarék Bank Zrt. Panaszkezelési szabályzatában meghatározott bármely úton (szóban vagy írásban) tudassa velünk. A hét minden napján, a nap 24 órájában a 06/21/24-24-504 telefonszámon is rendelkezésére állunk.

Panaszkezelés

MTB panaszkezelés

Tájékoztató etikai kódexről

Fiók elérhetőségei


Termék összehasonlítás

E honlap megfelelő működéséhez „sütiknek” nevezett adatfájlokat (angolul: cookie) helyezünk el a számítógépén, ahogy azt más, majdnem minden honlappal rendelkező cég is teszi. További információk...